Najlepsze odbitki

Płatności

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

Płatności online:

W trakcie składania zamówienia nie dokonałem od razu płatności. Jak teraz mogę realizować płatność?

  1. Kliknij na górze strony "Moje konto",
  2. Wybierz zakładkę "Moje zamówienia",
  3. Znajdź zamówienie, dla którego płatność nie została zrealizowana,
  4. Kliknij przycisk "Ponów płatność"
  5. Zaloguj się do systemu bankowości internetowej w wyskakującym oknie dialogowym i zrealizuj płatność

UWAGA: Ze względu bezpieczeństwa przycisk "ponów płatność" można wcisnąć raz, nie ma możliwości otworzenia płatności elektronicznych dwukrotnie.

Co mam robić, gdy dwa razy nie udało mi się dokonać płatności online?

W przypadku dwóch nieudanych prób dokonania płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na adres: foto_ffpl@fujifilm.com, podając w treści numer zamówienia, którego dotyczy problem z płatnością. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by rozwiązać Państwa problem jak najszybciej. Na Państwa pytania czekamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 - 17:00

Dlaczego nie ma możliwości płatności przy odbiorze?

Chcąc uniknąć przypadków, w których zrealizowane zamówienie nie zostanie odebrane, nie wprowadzaliśmy możliwości płatności przy odbiorze. Wydrukowane odbitki i inne fotogadżety są produktem dedykowanym i chronionym prawem autorskim oraz prawem do wizerunku, który nie może zostać sprzedany innemu klientowi.