Płatności
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
Płatności online:
W trakcie składania zamówienia nie dokonałem od razu płatności. Jak teraz mogę realizować płatność?
- Kliknij na górze strony "Moje konto",
- Wybierz zakładkę "Moje zamówienia",
- Znajdź zamówienie, dla którego płatność nie została zrealizowana,
- Kliknij przycisk "Ponów płatność"
- Zaloguj się do systemu bankowości internetowej w wyskakującym oknie dialogowym i zrealizuj płatność
UWAGA: Ze względu bezpieczeństwa przycisk "ponów płatność" można wcisnąć raz, nie ma możliwości otworzenia płatności elektronicznych dwukrotnie.
Co mam robić, gdy dwa razy nie udało mi się dokonać płatności online?
W przypadku dwóch nieudanych prób dokonania płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na adres: foto_ffpl@fujifilm.com, podając w treści numer zamówienia, którego dotyczy problem z płatnością. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by rozwiązać Państwa problem jak najszybciej. Na Państwa pytania czekamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 - 17:00
Dlaczego nie ma możliwości płatności przy odbiorze?
Chcąc uniknąć przypadków, w których zrealizowane zamówienie nie zostanie odebrane, nie wprowadzaliśmy możliwości płatności przy odbiorze. Wydrukowane odbitki i inne fotogadżety są produktem dedykowanym i chronionym prawem autorskim oraz prawem do wizerunku, który nie może zostać sprzedany innemu klientowi.