Najlepsze odbitki

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Pytania dotyczące zamówienia

Jeśli masz pytania dotyczące Twojego zamówienia, skieruj je do laboratorium, w którym złożyłeś zlecenie. Możesz to zrobić drogą telefoniczną lub mailową. W korespondencji umieść numer zamówienia, który znajdziesz w zakładce Moje konto - Moje zamówienia. Dane kontaktowe laboratoriów: Laboratoria.

Jak zamówić zdjęcia?

  1. Wybierz produkt, który chcesz zamówić (np. odbitki kwadratowe, format 10x10).
  2. Po kliknięciu przycisku „zamów”, otworzy się edytor, w którym należy wybrać zdjęcia z komputera, smartfona, konta Facebook lub Instagram.
  3. Po wybraniu zdjęć i kliknięciu przycisku „dalej”, otworzy się podgląd zamówionych produktów. W tym miejscu można wyedytować poszczególne zdjęcia - np. dodać białą ramkę, wykadrować zdjęcie, czy je obrócić. Jeśli chcesz, możesz dodać kolejne zdjęcia do swojego projektu. Przewiń na koniec listy podglądu produktów, które pojawiają się w edytorze i kliknij na ostatnią ramkę "Dodaj zdjęcia". Można wybrać zdjęcia istniejące w albumach lub przesłać nowe z komputera, smartfona etc.
  4. Po zakończeniu edycji, należy kliknąć w przycisk „do koszyka”, który automatycznie przeniesie nas do podglądu zawartości zamówienia.
  5. W koszyku należy wybrać rodzaj dostawy, a następnie uzupełnić dane do przesyłki. Jeśli widzisz, że wszystko się zgadza, kliknij przycisk "zamów i zapłać", który otwiera okno dialogowe systemu płatności online.
  6. Na maila otrzymasz powiadomienie, gdy zamówienie zostanie zrealizowane. W zależności od wybranego rodzaju sposobu dostawy, po otrzymaniu wiadomości należy udać się do punktu odbioru osobistego lub oczekiwać przesyłki.

Czy mogę zamówić odbitki i inne fotoprodukty w jednym zamówieniu?

Tak, po dodaniu jednego z produktów do koszyka należy przejść na stronę główną, aby wybrać kolejny produkt. Każdy produkt pojawia się jako kolejna pozycja w koszyku.

W trakcie składania zamówienia nie dokonałem od razu płatności. Jak mogę teraz płatność?

  1. Kliknij na górze strony "Moje konto",
  2. Wybierz zakładkę "Moje zamówienia",
  3. Znajdź zamówienie, dla którego płatność nie została zrealizowana,
  4. Kliknij przycisk "Ponów płatność"
  5. Zaloguj się do systemu bankowości internetowej w wyskakującym oknie dialogowym i zrealizuj płatność

UWAGA: Ze względów bezpieczeństwa, przycisk "ponów płatność" można wcisnąć tylko raz! Usługa nie ma możliwości otworzenia płatności elektronicznych dwukrotnie.

Przy użyciu jakich materiałów i maszyn wykonywane są odbitki w FOTO FUJIFILM?

Laboratoria FOTO FUJIFILM pracują w oparciu o chemię i papier Fujifilm, wyłącznie na sprzęcie typu Minilab Fujifilm Frontier, co gwarantuje odbitki najwyższej jakości.

Dzięki zaawansowanej technologii Fujifilm odbitki oddają naturalne barwy, a ich trwałość wynosi ponad 50 lat.

Czym się różni zamówienie ekspresowe od zwykłego?

Zamówienia ekspresowe będą realizowane przez laboratoria w pierwszej kolejności, następnie wysyłane bądź przekazane do odbioru. Produkty w usłudze ekspres są przez to droższe i zawsze wyróżnione na czerwono. Tylko wybrane produkty są możliwe do zamówienia w usłudze ekspres, co jest podyktowane ich największą dostępnością w każdym z laboratoriów, w sieci FOTO FUJIFILM.

Czas realizacji zamówień na produkty EKSPRES*:

Forma dostawy
Odbiór osobisty
Kurier
Paczka w RUCHu
Czas realizacji

Do godz. 16:00 - po 1 godz.

Po godz. 16:00 - nast. dnia rano

Do godz. 12:00 - 1 dzień

Po godz. 12:00 - 1-2 dni

Do godz. 12:00 - 2-3 dni

Po godz. 12:00 - 3-5 dni


Dlaczego w moim koszyku jest podział na zamówienie standardowe i ekspresowe?

Niezależnie od tego, czy wybrałeś produkt w usłudze standardowej, czy ekspresowej, produkt dla usługi ekspres będzie złożony w oddzielnym zamówieniu i zostanie do niego dodana opłata za przesyłkę (jeśli wybrałeś taką formę przesyłki). Dzieje się tak dlatego, że zamówienia ekspresowe będą realizowane przez laboratorium w pierwszej kolejności i jak najszybciej wysłane bądź przekazane do odbioru.