FAQ - najczęściej zadawane pytania
Pytania dotyczące zamówienia
Jeśli masz pytania dotyczące Twojego zamówienia, skieruj je do laboratorium, w którym złożyłeś zlecenie. Możesz to zrobić drogą telefoniczną lub mailową. W korespondencji umieść numer zamówienia, który znajdziesz w zakładce Moje konto - Moje zamówienia. Dane kontaktowe laboratoriów: Laboratoria.
Jak zamówić zdjęcia?
- Wybierz produkt, który chcesz zamówić (np. odbitki kwadratowe, format 10x10).
- Po kliknięciu przycisku „zamów”, otworzy się edytor, w którym należy wybrać zdjęcia z komputera, smartfona, konta Facebook lub Instagram.
- Po wybraniu zdjęć i kliknięciu przycisku „dalej”, otworzy się podgląd zamówionych produktów. W tym miejscu można wyedytować poszczególne zdjęcia - np. dodać białą ramkę, wykadrować zdjęcie, czy je obrócić. Jeśli chcesz, możesz dodać kolejne zdjęcia do swojego projektu. Przewiń na koniec listy podglądu produktów, które pojawiają się w edytorze i kliknij na ostatnią ramkę "Dodaj zdjęcia". Można wybrać zdjęcia istniejące w albumach lub przesłać nowe z komputera, smartfona etc.
- Po zakończeniu edycji, należy kliknąć w przycisk „do koszyka”, który automatycznie przeniesie nas do podglądu zawartości zamówienia.
- W koszyku należy wybrać rodzaj dostawy, a następnie uzupełnić dane do przesyłki. Jeśli widzisz, że wszystko się zgadza, kliknij przycisk "zamów i zapłać", który otwiera okno dialogowe systemu płatności online.
- Na maila otrzymasz powiadomienie, gdy zamówienie zostanie zrealizowane. W zależności od wybranego rodzaju sposobu dostawy, po otrzymaniu wiadomości należy udać się do punktu odbioru osobistego lub oczekiwać przesyłki.
Czy mogę zamówić odbitki i inne fotoprodukty w jednym zamówieniu?
Tak, po dodaniu jednego z produktów do koszyka należy przejść na stronę główną, aby wybrać kolejny produkt. Każdy produkt pojawia się jako kolejna pozycja w koszyku.
W trakcie składania zamówienia nie dokonałem od razu płatności. Jak mogę teraz płatność?
- Kliknij na górze strony "Moje konto",
- Wybierz zakładkę "Moje zamówienia",
- Znajdź zamówienie, dla którego płatność nie została zrealizowana,
- Kliknij przycisk "Ponów płatność"
- Zaloguj się do systemu bankowości internetowej w wyskakującym oknie dialogowym i zrealizuj płatność
UWAGA: Ze względów bezpieczeństwa, przycisk "ponów płatność" można wcisnąć tylko raz! Usługa nie ma możliwości otworzenia płatności elektronicznych dwukrotnie.
Przy użyciu jakich materiałów i maszyn wykonywane są odbitki w FOTO FUJIFILM?
Laboratoria FOTO FUJIFILM pracują w oparciu o chemię i papier Fujifilm, wyłącznie na sprzęcie typu Minilab Fujifilm Frontier, co gwarantuje odbitki najwyższej jakości.
Dzięki zaawansowanej technologii Fujifilm odbitki oddają naturalne barwy, a ich trwałość wynosi ponad 50 lat.
Czym się różni zamówienie ekspresowe od zwykłego?
Zamówienia ekspresowe będą realizowane przez laboratoria w pierwszej kolejności, następnie wysyłane bądź przekazane do odbioru. Produkty w usłudze ekspres są przez to droższe i zawsze wyróżnione na czerwono. Tylko wybrane produkty są możliwe do zamówienia w usłudze ekspres, co jest podyktowane ich największą dostępnością w każdym z laboratoriów, w sieci FOTO FUJIFILM.
Czas realizacji zamówień na produkty EKSPRES*:
Forma dostawy |
Odbiór osobisty |
Kurier |
Paczka w RUCHu |
Czas realizacji |
Do godz. 16:00 - po 1 godz. Po godz. 16:00 - nast. dnia rano |
Do godz. 12:00 - 1 dzień Po godz. 12:00 - 1-2 dni |
Do godz. 12:00 - 2-3 dni Po godz. 12:00 - 3-5 dni |
Dlaczego w moim koszyku jest podział na zamówienie standardowe i ekspresowe?
Niezależnie od tego, czy wybrałeś produkt w usłudze standardowej, czy ekspresowej, produkt dla usługi ekspres będzie złożony w oddzielnym zamówieniu i zostanie do niego dodana opłata za przesyłkę (jeśli wybrałeś taką formę przesyłki). Dzieje się tak dlatego, że zamówienia ekspresowe będą realizowane przez laboratorium w pierwszej kolejności i jak najszybciej wysłane bądź przekazane do odbioru.