FUJIFILM

Pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące zamówienia

Proszę kierować do laboratorium, w którym zostało złożone zamówienie.
W korespondencji proszę dodać nr. zamówienia.
Nr. zamówienia i Laboratorium można znaleźć po zalogowaniu w „Moje konto” następnie „Moje zamówienia”
Lista laboratoriów Fotograficznych

Jaki jest czas oczekiwania na Fotoksiążke?

Czas oczekiwania na Fotoksiążke wynosi do 14 dni od momentu zapłaty.

Jak zamówić zdjęcia?
  1. Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
  2. Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
  3. Dodaj album do koszyka. Album lub wybrane zdjęcia z Albumu dodaj do koszyka
  4. Wejdź do koszyka. Wybierz format i liczbę odbitek w Koszyku, następnie złóż zamówienie wg kroków.
  5. Odbierz odbitki. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zdjęcia w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
Jak zamówić Fotogadżety?
  1. Przygotuj zdjęcia. Zdjęcia, które wykonałeś swoim aparatem cyfrowym, przenieś na komputer.
  2. Dodaj zdjęcia do albumu. Wybrane zdjęcia dodaj do albumu
  3. Otwórz stronę Fotogażety. Wybierz Fotogadżet, który chcesz zamówić.
  4. Wybierz zdjęcie z dowolnego albumu. Następnie złóż zamówienie wg dalszych kroków.
  5. Odbierz Fotogadżet. Twoje zamówienie zostanie wykonane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Otrzymasz powiadomienie o tym, że możesz odebrać swoje zamówienie w wybranym przez Ciebie laboratorium lub wkrótce otrzymasz je w formie przesyłki. W zależności od wybranego przez ciebie rodzaju dostawy, możesz dokonać płatności on-line, czy też zapłacić bezpośrednio w laboratorium lub przy odbiorze przesyłki.
Czy mogę zamówić odbitki i Fotogadżety w jednym zamówieniu?

Tak, po dodaniu jednego z produktów do koszyka należy wejść do albumu, aby domówić zdjęcia lub do Fotogadżetów by dodać do koszyka Fotogadżet.

Próbuję zamówić Fotogadżet który jest widoczny w cenniku, niestety nie mogę go znaleźć w koszyku zamówienia, jak mogę go zamówić?
Studio w którym Pan/Pani próbuje zamówić Fotogadżet nie ma go w swojej ofercie, aby zamówić wybrany Fotogadżet należy zmienić "Moje preferowane Studio" na inne. Taka sama sytuacja może wystąpić z odbitkami.
Czym różni się "Kadrowanie automatyczne" od "Całego kadru"?

Aparaty cyfrowe najczęściej wykonują zdjęcia w formacie boków 3:4 lub, 2:3. Aby dopasować zdjecie wykonane w formacie 4:3 do odbitki np. 10cm x 15cm (2:3) należy wybrać jedną z opcji "Automatyczne kadrowanie" (zostanie odcięta część obrazu) lub "Cały kadr" (obraz naświetlony w całości, na zdjęciu będą białe krawędzie).Więcej o kadrowaniu/dopasowaniu zdjęcia...

Posiadam kod rabatowy, jak go użyć.

Aby skorzystać z otrzymanego rabatu w ISF w "Koszyku" w trakcie zamówienia należy wpisać otrzymany niepowtarzalny kod rabatowy w pole "kod rabatowy" następnie po przyciśnięciu "Przelicz" kod rabatowy zostanie uznany.

W trakcie składania zamówienia wybrałem Formę płatności: Płatność z góry kartą kredytową, po złożeniu zamówienia nie dokonałem od razu płatności kartą kredytową, jak teraz mogę dokonać płatności?

Proszę kliknąć w "Moje konto" następnie "Moje zamówienia" pojawi się lista zamówień, proszę wybrać zamówienie które chcemy opłacić.

Następnie wciskamy "zapłać" (Uwaga: Ze względu bezpieczeństwa przycisk "zapłać" można wcisnąć raz, niema możliwości otworzenia płatności elektronicznych dwukrotnie) połączymy się z stroną płatności elektronicznych, wybieramy sposób opłaty: Następnie postępujemy wg kolejnych kroków.

Dlaczego moje zamówienie nie zostało zrealizowane?

W przypadku wyboru formy płatności "Płatność z góry kartą kredytową" lub "Płatność z góry przelewem bankowym" najczęstszą przyczyną nie wykonania zlecenia jest brak odnotowanej opłaty po złożeniu zamówienia.

Aby dokonać wpłaty proszę zalogować się do serwisu www.foto.fujifilm.pl wejść w "Moje konto", "Moje zamówienia", odszukać zamówienie i kliknąć je a następnie klawisz "Zapłać" lub dokonać przelewu na wskazane konto bankowe.

Jeżeli powyższy opis nie rozwiązał Twojego problemu proszę skontaktować się z Laboratorium któremu zostało zlecone zamówienie.

Jakie są sugerowane rozdzielczości zdjęć, oraz wymiary fizyczne odbitek?

Poniżej odpowiedź na pytania z informacją o proporcjach boków odbitek.

Format: Rozmiar [mm] Rozmiar [pikseli] Proporcja boków
9x13 89x127 1051x1500 niestandardowa
10x10 102x102 1205x1205 1:1
10x15 102x152 1205x1795 2:3
13x18 127x178 1500x2102 niestandardowa
15x15 152x152 1795x1795 1:1
15x21 152x216 1795x2551 niestandardowa
15x23 152x228 1795x2693 2:3
20x20 203x203 2398x2398 1:1
20x30 203x305 2398x3602 2:3
21x30 210x305 2480x3602 niestandardowa
25x38 254x381 3000x4500 2:3
30x40 305x407 3602x4724 3:4
30x45 305x457 3602x5398 2:3
30x60 305x610 3602x7205 1:2
30x90 305x914 3602x10795 Panorama 1:3

Przy użyciu, jakich materiałów i maszyn wykonywane są odbitki w ISF?

Internetowe Studio Fotografii Cyfrowej pracuje w oparciu o chemię i papier Fujifilm tylko i wyłącznie na Minilabach Fujifilm Frontier, co gwarantuje odbitki najwyższej jakości.

Dzięki zaawansowanej technologia Fujifilm odbitki oddają naturalne barwy, a ich trwałość wynosi ponad 50 lat.

Co daje "Korekta Laboranta"?

Przy wyborze funkcji "Korekta Laboranta" każde zdjęcie w zleceniu zostanie indywidualnie skorygowane barwnie i gęstościowo przez laboranta.

Korekcja odbywa się w zakresie na jaki pozwala na to jakość pliku dostarczonego przez klienta.

Fotoksiążka Fujifilm
Gdzie znajdę Laboratorium oferujące Fotoksiążkę Fujifilm?

Laboratorium oferujące Fotoksiążki Fujifilm można znaleźć na mapie

Jak mogę zapłacić za Fotoksiążkę Fujifilm?

W przypadku zamówień składanych przez Internet dokonujemy płatność z góry, systemem płatności elektronicznych eCard. Zamówienia składane w Laboratorium opłacamy w momencie oddania zamówienia w Laboratorium.

Gdzie znajdę na swoim komputerze zamówienie Fotoksiążki które mam zanieść do Laboratorium Fujifilm?

Oprogramowanie Fotoksiążka Fujifilm standartowo zapisuje pliki gotowe do dostarczenia do Laboratorium w katalogu C:\Moje Fotoksiążki\zamówione. Zamówienie zapisane jest w formacie zip o nazwie składającej się 9 cyfr znaku "#" i 7 cyfr np.: 416873332#2073579.zip.

Jak mam dostarczyć zamówienie Fotoksiążki Fujifilm do Laboratorium?

Zamówienie proszę nagrać na ogólnie dostępnym nośniku danych CD/DVD/Pendrive/Karta pamięci.

Ile miejsca zajmuje zamówienie Fotoksiążki?

Ilość miejsca zajmowanego przez zamówienie Fotoksiążki jest zależna od ilości zamawianych stron, ilości zdjęć oraz jakości użytych zdjęć, zazwyczaj zamówienie mieści od 50 do 250MB.

Jaki jest termin realizacji odbitek 3D?

Odbitki 3D są realizowane w 7dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Chciałem wykonać odbitki z Instagram, czy w ofercie są odbitki kwadratowe?

Tak, w ofercie są dostępne odbitki 10x10, 15x15 oraz 20x20. Aby ułatwić zamówienie zdjęć z Instagramu w "Moje albumy" jest dostępna opcja "Dodaj album z Instagramu".

Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami: isf@fujifilm.pl

Internetowe Studio Fotograficzne - Zamów odbitki najwyższej jakości przez Internet. Zamawiając zdjęcia przez Internet nie musisz wychodzić z domu. Jako pierwsi uruchomiliśmy możliwość zamówienia zdjęcia 3D, co otwiera nowy rozdział pod tytułem Fotografia trójwymiarowa. Fotoksiążka Fujifilm to fotografie ułożone w wyjątkową książkę. W naszej ofercie jest: Odbitka, Fotoksiąża, Fotogadżety i zdjęcia trójwymiarowe.